duminică, 30 martie 2014

Nirvana

      "Imi deschid usor ochii trezita de o melodie care se aude de afara pentru ca geamul era deschis. Ma-ntorc incet, inca somnoroasa si-l vad pe el langa mine: barbatul visurilor mele. 
Ochii albastri ii stralucesc cand ii intalnesc pe ai mei si un zambet ii apare imediat pe fata. Parul lui negru sta perfect, de  parca nici nu ar fi dormit. Se apropie incet de fata mea si  ma saruta usor pe gat  pentru ca stie ca barba lui ma gandila si ma face mereu sa scot sunete ciudate.

       E una dintre diminetile alea in care soarele ma trezeste cu razele lui care-mi saruta bland fata. Si-n care ma trezesc buzele lui carnoase sarutandu-le usor pe ale mele.
       Zilele  astea sunt cele mai dulci. Cele mai dulci din viata mea. Ciresii au inflorit in sfarsit si simt deja aroma parfumului lor care a devenit aroma mea preferata din primavara asta, dupa aroma pielii lui, bineinteles.
        E dimineata mea preferata in care ma trezesc alaturi de  omul pe care l-am asteptat o viata si care a aparut exact atunci cand nu mai speram. La fel si primavara asta frumoasa care si-a facut aparitia dupa o iarna grea care m-a chinuit cu gerul ei necrutator si cu starile de anxietate pe care mi le dadea.
      Nu-mi vine sa ma mai ridic din pat. Respir usor si singurul lucru pe care-l am in minte e intrebarea asta: oare visez? Ma ciupesc usor ca sa ma asigur ca nu e un vis.
       Imi intorc privirea spre el si il sorb din priviri. In gand ma intreb : unde ai fost pana acum? ce ti a luat atata timp? As vrea sa raman in locul asta o vesnicie. Nu vreau sa ma ridic din pat, nu vreau sa ma gandesc la ce-ar trebui sa fac.
      Nu am nimic in minte acum. Pentru prima data mintea mea e linistita, niciun gand nu mi mai trece prin cap. Si sufletul, ah, sufletul e mai impacat ca niciodata, nu a fost niciodata atat de fericit. Pace. Asta e ce simt inauntrul meu. Sentimentul ala de bine, de fericire, de pace, de siguranta pe care nu l-am mai simtit niciodata si nu imi e deloc familiar.
       Tot ceea ce am vrut sa am si n am avut se afla acum langa mine. Fericirea aia la care visam in fiecare noapte cand ma puneam sa dorm, ah, a devenit realitate. Pot sa o simt cu tot sufletul. Simt dulcea placere prin toti porii pielii mele si in intregul meu suflet.
       Clipesc usor cu fata spre el in timp ce ma mangaie usor prin par. Nu vreau sa stric momentul asta. Nu vreau sa ma trezesc din visul asta. Nu vreau sa fac vreo miscare gresita ca nu cumva sa pierd starea asta de desavarsire.
      Diminetile urmatoare sunt la fel de frumoase. Carevasazica, nu a fost un vis!"
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu