duminică, 6 mai 2018

E un loc la mine in suflet

E un loc spre care ma indrept mereu
Si o speranta care m-asteapta acolo,
Merg inainte cu picioarele goale
Si cu inima plina
De iubire
Pentru ca numai ea
Cunoaste adevarul.


E un loc in lumea asta mare
Care ma asteapta sa ajung
Deja ma iubeste
Desi nu ma cunoaste
Inca.
Ma imbratiseaza si ma priveste sincer
In ochi,
Chiar daca nu ma poate vedea
Inca.

E un loc in sufletul meu
Pe care il astept
Si care ma asteapta,
E un loc mai bun, mai frumos,
E o decizie inteleapta.


E un loc la mare care ma striga
Si un copil care-mi face cu mana lui cea mica
Si vrea sa-i fiu mama,
Isi indreapta privirea sincera spre mine
Si-mi zambeste cu adevarat,
M-a gasit, in sfarsit,
Si, venind, m-a imbratisat.


E un loc mai departe,
Unde pasesc din nou
Pe nisipul cald.
Dezbracata, m-arunc in mare
Ea este mama mea,
M-asteapta
Sa ma-ntorc din nou
Acolo unde infinitul exista
Si tot ce-am cautat
Acolo am gasit
Libertate
Fericire
Si
Da,
Dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu