duminică, 20 mai 2018

Am ramas la fel

Uite-ma,
Sunt neschimbata,
Am ramas la fel,
Desi timpul si-a pus amprenta asupra trupului meu,
Dar zambetul si sufletul sunt la fel,
Desi oamenii si-au pus amprenta asupra lor.


Uite-ma,
M-am schimbat doar putin,
Prin sufletul meu au trecut multe ierni,
Dar acum e doar vara.


Uite-ma,
Sunt tot aici,
Desi voiam sa plec,
M-am razgandit si mai raman putin,
Ca sa ma schimb
In omul care nu se va schimba niciodata.


Uite-ma,
Am aceeasi privire plina de speranta,
Desi am pierdut-o anul trecut pe drumul din trecutul meu.
Ochii mei verzi vad mai bine acum,
Desi i-am inchis ca sa nu mai simt.

Uite-ma,
Buzele mele au ramas la fel,
Au acelasi gust dulce, de ciocolata,
Desi gustul vietii a fost putin amar.

Uite-ma,
Sunt tot aici,
Dar voi pleca intr-o zi
Ca sa ma schimb
In omul care nu se va schimba niciodata.


A.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu