miercuri, 25 aprilie 2018

Ma-ntorc la tine iar si iar

In visul meu m-am intors acasa dupa multi ani de ratacire in locuri necunoscute.
Si casa mea m-a primit cu bratele deschise.
Am facut o baie-n mare si m-am linistit.

Am privit cum soarele intra in mare si, odata cu el, si grijile unui trecut nefericit.
Am tras aer in piept si mi-am aruncat tristetea pe nisip.

Marea sarata mi-a indulcit sufletul prea amar.
Soarele mi-a ars pielea alba si mi-a topit stratul gros de gheata care se asezase.
Nisipul fin mi-a zgariat usor picioarele si scoicile care-mi intepau talpile mi-au adus aminte ca lucrurile frumoase dor uneori.

O ploaie de vara m-a facut sa ma simt din nou in viata. Am zambit din suflet pentru prima oara.
Am alergat pe plaja fericita multumindu-i unui Dumnezeu pe care-L credeam absent  ca mi-a reamintit ce inseamna, de fapt, fericire.
Am lasat ploaia sa-mi spele trupul murdar de durere, sa-mi usureze sufletul.

Am regasit in mine ceea ce nu stiam ca mai exista: pace, libertate, speranta.


Dragoste.


A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu