joi, 17 decembrie 2020

As vrea

 As vrea sa plec asa cum au plecat altii.

As vrea sa părăsesc asa cum am fost parasita.

As vrea sa uit asa cum am fost uitata.


As vrea sa zbor asa cum zboara pasarile, fara grija parca.

As vrea sa sarut obrazul unui prieten asa cum a facut Iuda cu Iisus pe care L-a tradat, asa cum m-au tradat pe mine cei mai buni prieteni. 


As vrea sa scriu si sa se stearga, as vrea sa strig si sa nu se mai auda.

As vrea sa plec si sa nu-mi mai fie dor de cei care odata au plecat din sufletul meu.

As vrea sa nu mai iubesc asa cum altii au incetat sa ma mai iubeasca.


As vrea sa nu ma mai insel asa cum m-au inselat altii intr-un trecut prea apropiat de mine.


As vrea sa nu ma intorc niciodata in trecut pentru a fi mai aproape de viitor.


As vrea sa ma iubesti asa cum te-am iubit, ca un copil, ca un orb, fara sa aud, fara sa vad, fara sa stiu.

As vrea sa ma auzi cand te-am strigat cand nu ma auzeai.

As vrea sa nu mai fiu intr-o lume in care nu mai vreau sa fiu.

As vrea sa nu mai simt ceea ce trebuie sa simt.


As vrea

Sa

Stiu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu