marți, 29 decembrie 2020

Pe vesnicie

 Daca te-as saruta pana in zori de zi
Si-n loc de Soare ar rasari Luna,
Si ne-am trezi de data asta impreuna,
Asa cum ne-a fost dat de la inceput
Spune-mi, ai vrea sa impartim eterna noapte pentru totdeauna?

Daca nu ti-as da drumul niciodata,
Ai vrea sa ma tii de mana pana la Infinit?
Pana la Infinit si-o secunda
Pentru a-mi putea lua ramas-bun.


Daca nu ne este sortit sa ne gasim in aceasta viata,
Ai vrea sa ne intalnim intr-o viata mai buna?
Intr-o viata in care ma vei tine de mana
La Infinit. Si inca o zi.


Daca lumina din ochii mei va pieri intr-o zi
Vei putea tu, oare,  sa-mi dai ochii tai
Pentru a-mi gasi din nou
Calea spre tine?
Pasii mei ma vor duce spre inima ta
Mai bine decat o voi face eu uitandu-ma prin fereastra
Fericirii noastre.



Iar daca inima-mi va inceta sa bata
Cand chipul nu ti-l voi zari,
Cand viata mea va ramane pustie astazi, la final de zi,
Vei vrea sa ma lasi sa ascult la pieptul tau
Inima ticaind tic-tac, tic-tac doar pentru mine?
Pe vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu