marți, 31 ianuarie 2017

Jumătate

Lumea spune că noi nu suntem jumătăți
dar eu sunt o jumătate
Desenez cu creionul bucățile lipsă
iar apoi le lipesc în locurile goale din mine
Aproape sunt întreagă acum.
Dar cine sunt eu fără tine?

Ești jumătate din sufletul meu gol
În care am desenat castelele de nisip
Din Țara Minunilor unde vom locui într-o zi
Când mă vei lua de mână și mă vei iubi.

Lumea spune că suntem întregi,
dar eu sunt o jumătate
Pentru că, de fiecare dată când traversez strada singură,
mă uit în ambele părți, sperând că te voi găsi în stânga sau în dreapta mea,
Dar sunt doar o jumătate
iar strada e pustie.

Lumea spune că nu suntem jumătăți,
ci că suntem întregi,
Dar voi simți asta doar atunci când mă vei lua de mână,
Când sufletul o să-mi fie plin
și când în patul meu dormind te voi vedea
Atunci nu voi mai fi o jumătate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu