marți, 19 august 2014

Multumirile de la douazeci de ani

Dupa sute de urari la DOUAZECI de ani, urmeaza cel putin douazeci de "multumesc"

Le multumesc, in primul rand, celor care m-au crescut, mi-au dat o educatie frumoasa (chiar daca am stricat-o eu intre timp), si au facut eforturi sa am o viata cat mai buna. Celor care au vegheat la capul meu cand mi-a fost rau, care m-au iubit neconditionat si m-au facut un om bun. Cei mai buni PARINTI. Multumesc.


Celei care m-a crescut cinci ani, m-a invatat cele mai importante lucruri si apoi m-a lasat sa merg singura pe drumul vietii mele, alegand un loc mai bun. STRABUNICA. Iti multumesc.


Celor care au vrut sa ma vada cazand, ajutandu-ma, in felul acesta sa ajung mult mai sus decat ei. Celor care au vrut sa rada, facandu-ma sa plang. Celor care au crezut ca, daca esti mai bun decat ei, reprezinti un obstacol.

Celor care m-au acceptat, totusi, asa cum sunt: un om fara limite,  care n-a vrut decat sa fie liber. Celor care mi-au acceptat, pana la urma, nebunia fara de care n-as mai fi eu. Celor care m-au iubit cu tot cu greseli. Cu tot cu "complicatiile" mele, au ramas langa mine. PRIETENII. Multumesc.

Celor care au contribuit la educatia mea. Si nu ma refer doar la 'a invata' ci si la 'a deveni' : A DEVENI OM. Mi-au aratat ca fara educatie esti ca un om fara ochi: nu poti vedea nimic. Mi-au deschis usile catre "locuri" minunate unde m-am regasit. PROFESORII. Multumesc.

Celor care m-au suportat patru ani de zile. COLEGII DE LICEU. Multumesc.

Celor care m-au ajutat. Cu orice. Cu un zambet, cu o vorba buna, cu o privire, cu cele mai simple lucruri. OAMENI. Va multumesc.

Celui care a intrat in viata mea ca sa-mi arate cum e sa fii iubit. Si cum e sa te inseli in privinta persoanelor pe care le iubesti. FARA NUME. Iti multumesc.

Celor care mi-au fost mereu alaturi si au asteptat sa ma intorc acasa. FAMILIA mea. Multumesc.

Unei persoane speciale, care mi-a dat multe lectii in ultimii 3 ani. In primul rand ce inseamna sa fii un om deosebit, apoi ce inseamna sa fii un prieten adevarat. Ce inseamna sa te multumesti si cu putin, ce inseamna sa ai pe cineva in spatele tau care sa te ajute. CEA MAI BUNA PRIETENA, STEFANIA. Iti multumesc

In douazeci de ani am facut multe greseli. Specifice caracterului meu. Pe unele le-am repetat pana m-am invatat minte, pe unele inca le mai repet. Dar n-am uitat niciodata sa MULTUMESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu