duminică, 31 august 2014

Amintire

Stii cat de mult iubesc eu marea?
Cam cat de mult imi iubesc cea mai importanta parte din mine.
Si-am intalnit un om care iubea marea la fel de mult ca mine
Si-ntr-o zi l-am lasat sa devina marea mea. Si rasaritul care mi-a ars inima, cea mai importanta parte din mine.


Stiu ca sufletul nu uita  usor deloc,
Nu-i uita pe cei pe care i-ai iubit atat de mult.
Si-apoi soarta vine si-mi face-o surpriza intr-o zi de vara
Si-mi aminteste cam cat de mult te-am iubit
Intr-o zi de toamna.


O poza-mi arunca in fata o suta de amintiri cu tine:
Stiu cum buzele tale dulci le-au dat un gust mai bun buzelor mele reci,
Stiu cum ma jucam in parul tau si-mi zambeai ca un copil,
Stiu cum ma priveai de parca ai fi vazut pentru prima data soarele,
Cum te uitai in ochii mei stiu,
Si mai stiu cum mi-ai redat speranta.
Cum te-ai jucat prin parul meu ca sa ma simti mai bine
Si cand m-ai atins prima data stiu.
Stiu cum primul sarut a fost cel mai frumos si cel mai sincer inainte sa ma minti  de o suta de ori.
Stiu locul in care ne-am intalnit prima oara si-a doua oara si de o mie de ori in mintea mea in fiecare seara.
Stiu cum m-ai luat in brate pentru ultima oara ca si cand urma sa ne mai vedem,
Si mai stiu cum barba ta mi-a incalzit obrajii reci de durere.

Eu stiu.
Nu te-am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu