marți, 22 iulie 2014

Am avut timp pentru toate

Am avut timp pentru toate.
Sa ma bucur atunci cand am reusit.
Sa merg pe un drum nou de una singura.
 Sa infrunt oamenii chiar daca imi era frica.
 Sa-mi fac prieteni atunci cand nu mai credeam in oameni.
 Sa vad apusul intr-un loc strain.
 Sa o iau de la capat intr-un oras nou si diferit.
Sa privesc oamenii in ochi si sa le zambesc sincer.
 Sa sarut fara sa-mi fie frica de durere.
 Sa privesc in ochii unui om doar pentru ca ma facea fericita.
 Sa cred intr-un zambet care mi-a redat speranta.
Sa le ofer sanse oamenilor chiar daca stiam ca ma vor dezamagi.
Sa astept ca sa pot vindeca o rana.
Sa astept zile mai bune.
Sa sper.
Sa uit ce-a fost rau.
Sa rad. Sa plang. Sa iert. Sa iubesc. Sa dezamagesc. Sa-mi iau ramas-bun. Sa iert.
 Sa o iau de la capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu