duminică, 20 ianuarie 2019

Mereu spun adevarul chiar si-atunci cand mint

Mereu spun adevarul chiar si-atunci cand mint.
Poate ca am pe buze un gram de otrava, de adevar.
Nu pot sa-i privesc pe oameni in ochi atunci cand le spun adevarul mintindu-i.
Si totusi, o fac, pentru ca vreau sa-i vad fericiti.


Si totusi, mereu spun adevarul chiar si-atunci cand mint,
E un defect profesional, universal
Lasat de undeva de Sus,
De undeva din carnea mamei mele
Care m-a mintit si ea
Pentru a ma face fericita, zambind.


De ce spun mereu adevarul chiar si-atunci cand mint?
De ce apoi fug, temandu-ma de adevarul minciunii mele
Pe care am lasat- o in urma
Cand am plecat, singura, in goana dupa fericire.


Mereu am spus adevarul, chiar si-atunci cand am mintit
Sarutundu-ti buzele cu venin din propriul meu sange,
Dorindu-mi sa te aduc tot mai aproape, sa te alung
Si sa te uit.


Intr-o zi iti voi spune adevarul chiar daca vrei crede ca te-am mintit
Si voi pleca
Pentru ca nu va mai fi niciun adevar de mintit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu