luni, 4 iunie 2018

Te stiu dinainte sa te cunosc

Ne stim de mult timp
De cand imi stergeai cu podul palmei tale mici
Lacrimile mari ce-mi curgeau
Din ochii verzi
Pe obrajii arsi de soare,
Si-mi spuneai sa nu mai plang,
Ma luai in brate
Si-mi trecea.


Ne stim de mult timp,
De pe vremea cand ne juleam genunchii
Alergand spre fericirea noastra eterna.


Ne stim de mult timp,
Dinainte sa ne fi intalnit cu adevarat,
Dinainte sa fi devenit oameni mari fara voia noastra,
De cand ma faceai fericita
Cand zambeai.


Ne stim de mult timp,
Ne-am intalnit la mare,
Construiam castele de nisip
Pe malul linistit al vietilor noastre
Si de atunci am ramas impreuna
Pana cand viata ne va desparti.


Ne stim de mult timp,
Dintr-o alta viata
Mai buna,
De cand totul avea sens
Doar pentru ca nu-l cautam.


Ne stiam de mult timp
Pana sa ne fi reintalnit cu adevarat
La marginea unei prapastii
Usor de coborat
Sau foarte greu de urcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu