vineri, 25 aprilie 2014

Rasarit de soare

"Ai fost  o ploaie calda de vara care mi-a racorit trupul ars de soare. O ploaie de care-aveam nevoie.
 Ai fost soarele care mi-a incalzit sufletul inghetat si gol.
Ai fost marea mea si cel mai frumos rasarit pe care l-am prins la malul marii.
Ai fost nisipul care-mi atingea usor talpile goale si apa marii care m-a spalat de toate pacatele si de tot raul pe care-l facusem inainte.
Ai fost soarele care m-a facut sa uit toate greselile si datorita caldurii lui am renascut. Singurul rasarit de soare de care-aveam nevoie.

Parfumul pielii tale m-a tinut in viata. Si in fiecare zi fericita.

Ai fost cel mai frumos cadou primit de ziua mea.
Cel mai dulce sarut.
Ai fost paharul de apa care mi-a potolit setea.
Ai fost vara care mi-a redat libertatea.

Ai fost cea mai buna greseala pe care o puteam face. Si cea mai importanta amintire."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu