sâmbătă, 18 octombrie 2014

Cand o sa am tot ce-am visat

Respira adanc. Lasa bataile inimii sa te tina in viata, sa-ti  amintaesca faptul ca esti inca in viata.


-De ce zambetul tau sincer a fugit de pe buzele tale? De ce l-ai lasat sa plece?

-Ce gand urat iti intuneca sufletul, copile?

-Cand ti-a fost teama ultima data?
-Azi.

-Azi. Cand am incasat factura pentru toate greselile mele. Pentru faptul ca v-am judecat, pe tine, pe ea, pe voi. Am criticat. Am uitat sa iubesc. Am uitat sa multumesc pentru  ce aveam. Si acum am mai putin, cu un zambet mai putin. Si cu o durere in plus.

-De ce ti-e cel mai teama , copile?
-De singuratate. De golul pe care il lasa in suflet disparitia unei vieti frumoase si-al unui suflet care zambea sincer. De durere.

-Cand ai fost cel mai fericit?
-Cand mi am dat seama ca sunt un om liber. Dar am realizat ca oamenii liberi sufera cel mai mult pentru ca traiesc mai intens. Cand am atins nisipul si apa marii. Cand am vazut rasaritul la mare pentru prima data. Cand am gustat un strop din borcanul cu iubire.


-Cand ai fost cel mai trist?
-Cand mi-am dat seama ca vine o zi in care trebuie sa platesti pentru tot ce ai facut rau. Cand am aflat ce inseamna cu adevarat SA NU AI o parte importanta din sufletul sau trupul tau.



-Cand o sa fii cel mai fericit?
-Cand o sa am tot ce-am visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu